In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

December 04, 2008

Template

Tengok tu, saya klik "New Post" adalah untuk menaip entri mengenai perubahan template saya ini. Pergi taip lain. Ilham bila dah tiba, hebat jadinya.

Baiklah, kalau anda adalah pembaca yang rajin berkunjung, pasti perasan, sudah 3 kali saya menukar template dalam masa sehari.

Nak tau tak? Sebenarnya, saya teringin tukar template menggunakan ejen design blog yang lain. Macam rakan-rakan blog lain. Tapi, tatkala saya menekan atau menukar kod template, saya jadi sayang pulak dengan template lama. Bukannya tidak boleh copy dan paste. Atau hanya perlu install balik sahaja kan? Malas, itu sebenarnya. Saya belum bersedia, jika apa-apa perkara berlaku pada template sedia ada. Saya ada pengalaman mengubah template, akhirnya, kecundang.

Dan untuk penggunaan nama blog ini, saya berusaha untuk mengekalkannya.

Akhirnya, entri ini ditaip jua.Sekian.

2 Komen Balas:

nurul najib said...

salam..akak pon ada satu gigi lubang da sampai ke saraf..tampal sementara kat mesir hr tuh..bayangkan x pakai bius.masa tu pregnant nusaibah..sakitnya allah je yg tau
sampai la x palam kekal lagi..sibuk manjang

Mya Sakura said...

tak pakai bius..??uhuh..sy yg pakai bius pun sengal lagi kak...