In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

June 27, 2008

Thank You ALLAH :)

|| Pejabat, 1545||

Bismillahirrahmanirrahim..

Salam. Alhamdulillah, seperti dijanjikan akan mengupdate semula selepas selesai urusan bagi tarikh-tarikh penting seperti yang dinyatakan sebelum nih. Pertama, telah selamat mendaftar di UiTM sebagai Pelajar Luar Kampus. Dan sekarang secara rasmi bergelar Mahasiswi UiTM Kampus Shah Alam. Segala urusan berjalan lancar, perlu menghadiri taklimat pada 1hb Julai ni. Nak amik matrik kad dan juga nak tengok kalau-kalau boleh credit transfer. Kuliah InsyaAllah bermula pada 7hb Julai 2008. Excited sebab ada subject bahasa Arab sem ni. :)

Next, adalah Hari Graduasi saya yang juga telah selamat berlangsung di Dewan Merdeka PWTC pada 25hb Jun 2008. Macam biasa, perasaan berdebar-debar dan excited sebelum nak naik stage. Tapi bila dah setel....baru rasa besar jugak Dewan Merdeka tu...hehe..

Kesempatan ini ingin mengucapkan Jutaan Terima Kasih tidak terhingga kepada mereka-mereka yang telah menyokong saya dari kiri kanan, depan belakang. Ucapan ini untuk :

Yang terutama :
Abah, Mama & Adik - Thanks for everything, thanks for understanding...!

Yang Teristimewa :
Kak Jah, Gmah, Safra, Yan, Zurin, Nurul, Nurul's Hubby (Khairil), Aben, Bobo, Abg Cord & Family, Kak Shima. Thanks for the kepercayaan,dorongan dan semangat yg diberi..! :)

Yang Membantu :
My lecturers & Classmates & My Friend's Family.. :)

Dan semua yang membantu saya secara langsung dan tidak langsung sehingga ke tahap ini. Dan kepada mereka yang telah mendoakan kejayaan kami ini (especially bloggers). Thanks. Syukran. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa dan budi baik kalian. InsyaAllah, semoga posting seperti ini dapat ditulis sekali lagi untuk 3 Tahun akan datang :) InsyaAllah...




Alhamdulillah, Finally Graduated :)

Click Here For More Pics

&

Click Here For More Stories

4 Komen Balas:

fadznida said...

Congrats Wanie on your graduation- from Afiq & Alif's family

And Gud Luck for your study in UiTM

Mya Sakura said...

thanks! :D

Aina Ana said...

wanie, tahniah!! alhamdulillah dah grad. kak huda baru hari ni tgk blog. tu ke jubah hijau yg wanie cite tu? sesuai.. :-D

Mya Sakura said...

Alhamdulillah.thanks kak huda.hehe yup, that's the one :D