In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

July 14, 2008

Official

||Pejabat, 1514||

Salam,

Seperti yang saya katakan Sabtu lepas saya dan Dik Nurul ke Sec.24 utk claim gamba convo kami, so here it goes. Gamba ni amik after convo, dekat studio yang disediakan khas di Aras 5 , PWTC. Honestly, sangat suka gamba ini ok. Of course gamba family la...sebab 1st time us, one famiy amik official studio photo. Saya tak upload gamba masa terima scroll, sebab mcm Dik Nurul jugak kata..gamba kami very buruk ok. Haha...we just hate candid photos la. Nak tau more story during last saturday, boleh lungsuri blog adikku ini.And again my lovely sister..thanx for the treat..tak jadi kan nak amik promo RM10 punya set kat Secret Recipe tu...since you dh belanja Fish & Chip with Ice Lemon Tea. Punya best "ngobrol" sampai lupa nak 'refill' air..selalunya kita kalau tak 3-4 gelas atas meja mmg tak sah. After this kita plan one sweet day pi makan kat Muara plak na..;)


- My Precious Family-



- Adik kata, "kakak dapat kayu je?"-
(merujuk kepada scroll yg dipegang)

Wasalam

3 Komen Balas:

Lovely Jaemi said...

hahahaha...sakan haziq...macam dia yang konvo...selamber ja kata scroll tu kayu...hahahaha

Lovely Jaemi said...

teringat masa konvo aku...paling hampeh la...keluar dewan je terus hujan...tak sempat nak amik gambar banyak2...gambar studio apatah lagi...booo~

Mya Sakura said...

heheh..nasib aku tak mai masa tu kan? ;))

tuh aa..adik aku sabaq ja laa..dia kata aku dpt kayu..takpa laa..hahaha