In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

July 21, 2008

Routine

|| Room,2344||

Morning
5.45am - Bangun/Subuh

6.00am- Siapkan adik nak gi sekolah
6.45am - Breakfast
7.15am - Hantar adik gi sekolah
7.30am - Balik kemas rumah, sapu rumah,sidai kain, bagi ikan makan
8.00am- Siap-siap nak g office
8.40am - Bertolak g office
8.45am - Sampai kat office, punchcard.

Afternoon
1.00pm - Lunch hour, amik adik kat sekolah

1.15pm- Sampai rumah, lunch zohor,& siapkan adik utk sekolah agama
2.15pm- Hantar adik gi sekolah agama
2.30pm - Back to office
5.30pm- Balik, asar, siapkan beg tusyen adik, tukar kereta ngan mama

Evening
6.30pm - Sampai campus, start class

7.30pm - break for maghrib
8.00pm - sambung class balik
10.00pm - Class tamat, balik rumah
10.30pm - Sampai rumah, makan
11.00pm - Bersihkan diri, isya' , homework (revise)
12.00am - Tidur...ZZZzzzz

Basically, itulah rutin harian saya. Rutin harian yang memupuk semangat utk sebuah cerita hebat di kemudian hari. Untuk sahabat saya, semoga anda juga tabah menjalani rutin-rutin harian anda yang saya kira tak jauh lebih kurang dengan rutin saya...marilah kita berjuang untuk memartabatkan agama, keluarga,bangsa dan negara. Berusahalah! (patriotik sket) :D

******************************
Thank You.

Sebelum saya terlupa, ingin saya rakamkan ribuan terima kasih kepada tuan punya kepada Blog dan Blog ini kerana award ataupun penghargaan yang kalian berikan kepada saya.. :D

To Abg cord, kak nida & family :
Terima kasih kerana memilih saya sebagai pemenang...hehe. Sudah saya emailkan alamat kepada Abg Cord ;)

To Kak Huda:
Thank you very very very much for the award. Walaupun baru kenal akak, through the net...tp rasa mcm dh lama je kenal..thanks again. Semoga ukhuwah kita berpanjangan.. :D

Wasalam.

2 Komen Balas:

Aina Ana said...

Wanie, kena copy 2-2 award tu dan post dalam blog Wanie ok.

Wah! Kalau akak tengok jadual wanie, maunya akak mogok. Nak tidur je memanjang.

Mya Sakura said...

ok2..will do..

hehe..sy yg tgk jadual sendiri pun rasa mcm nak mogok gak laa..:p