In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

June 02, 2008

I'm Awake

Ruang Tamu, 0801am

Salam,
Selamat pagi semua...(semua?). Sejam lagi sebelum berangkat ke tempat kerja, kebiasaannya lagi lewat 5 minit jam 0900 baru saya bergerak. Jaraknya tidak jauh..dekat saja ;)

Cuma pagi ni tiba-tiba rasa nak berblog kan...tajuknya mungkin sedikit lari dari apa yang saya nak ceritakan ini. It's all about "Kenapa Saya Pindah Blog..?". Berikut adalah jawapan yang mungkin dapat menjawab persoalan kalian :

Soalan : Kenapa Saya Pindah Blog..?


Jawapan:

1) Ingin menggunakan domain name yang lebih kemelayuan.
2) Menggabungkan nama saya dan adik (Norhazwani & Muhammad Haziq)
3) Supaya nampak lebih "matang" (kan cik safra? ;p)
4) Saya dah penat "bersembunyi" di sebalik identiti lama
5) Sebab ini blog saya :D

Okay, semoga jawapan-jawapan ringkas itu mampu merungkai "misteri" pertukaran nama blog saya...hanya nama. Namun saya, isi blog, jalan cerita, gaya penulisan adalah tetap sama. Kepada pembaca-pembaca sekalian...terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini.

Wasalam.

10 Komen Balas:

fadznida said...

Yang penting teruskan ber blog :D tak kira di rumah mana pun

Mya Sakura said...

yaa..tepat sekali...tidak kira di mana jua kita berada.. ;)hehe..

Libra Dolce said...

yer..dgn matang..huhuhu..harapnya kematangan itu berkekalan... =( uhuks!

Mya Sakura said...

semoga ia berkekalan...amin..~ huhu..

Lovely Jaemi said...

boleh tak kalau orang tanya, hang jawab "suka hati la nak pindah blog pun.."..kah kah kah...tak ramai orang yg macam aku, tak tanya sebab kenapa pindah...wakakaka

Mya Sakura said...

hahaha..boleh je nak jawab mcm tuh...tapi atas sebab dasar kesopanan & kesusilaan aku jawab dengan berhemah..hahaha..

Lovely Jaemi said...

hmmm...susila nyer cik mya sorang ni...tetiba aku teringat adik angkat hang "hmm,sedapnya" sambil menunjukkan air sirap yang dia baru bancuh tu...wahahahahaha

Mya Sakura said...

hehe...aku mmg susila since birth kan..?

ooopss correction my dear...she's mama punya adik angkat ok.. ;) is it sirap or ribena eh..? hehehe..

Lovely Jaemi said...

sirap!!! oh,aku sungguh tak leh lupa insiden dia tolak menolak aku sebab aku adalah kawan baik kepada encik payung...sian aku...

Mya Sakura said...

encik payung..? hehe "malang" sungguh nasibmu... :p