In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 04, 2008

Yang Ke-4

Salam...

Selamat Hari Raya lagi...untuk hari yang keempat...lazimnya..masyarakat MALAYSIA menyambut hari raya selama sebulan... dan skrg..bermulalah episod sessi jemput menjemput untuk bertandang ke rumah masing-masing dan kami (baca :keluarga saya) tidak terkecuali untuk DIJEMPUT...MENJEMPUT...? InsyaAllah masih memikirkan masa yang benar-benar sesuai...bergantung kepada status tahap kesihatan dan kekuatan diri saya sendiri....kerana sekarang...saat ini agak kurang memuaskan...ya saya sendiri..di saat ini..waktu ini masih berada di atas kamar dikelilingi bantal-bantal dan gebar (baca : selimut)...sounds like saya ini sangat "mim alif lam sin" tapi hakikatnya saya tahu diri saya...

Murah Rezeki

Maaflah, saya tidak tahu "quote" yang sebetulnya...tapi apa yang saya tahu...kalau tetamu datang ke rumah kita membawa seribu rahmat...dipendekkan cerita murah rezeki untuk bait kami...keluarga kami mudah-mudahan...tetamu pulak ramai yang menziarah...dr pagi hingga ke petang...saya hanya sempat-sempat menjenguk..selebihnya berada di "markaz" saya sendiri...mcm kata orang jauh...bersilat kat dapur...buat yang mudah...bihun goreng...hehe

Baiklah..harus beransur dulu...ada urusan...InsyaAllah akan bersambung semula...

Semoga Berjumpa Lagi....

ps: ada sesuatu lagi saya nak taip...tapi tak terluah...hehe jadi kesimpulannya...mcm tak berapa nak sampai message entry kali ini...

Wasalam
10:24am
Shah Alam

0 Komen Balas: