In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 05, 2008

Recharge~S~

Salam SyawaL...

Diam tak diam dah 5 hari kita menyambut Syawal...sekejap..pantas masa berlalu...dan diam tak diam...kita dah melangkah masuk suku tahun terakhir untuk 2008...adakah terlalu awal untuk saya membuat sebarang kesimpulan...? Tidak untuk saya...

Dirasakan..baru hari tu saya dan rakan-rakan berkata mengenai AZAM tahun baru...tak silap saya ada 12/13 AZAM tahun baru saya senaraikan di bursa saham..eh silap, di Facebook..dan setiap kali reminder tiba untuk mengingatkan saya..setiap kali itu juga saya mendelete terus email itu...bukan apa...dalam banyak-banyak azam tu saya rasa hanya satu sahaja mengena...itupun, tempias...iaitu cuba menurunkan berat badan...huh, rasanya mampu laa bertahan beberapa hari..lepas tu...faham-faham sendiri...tapi mana tau, mungkin dengan kesibukan kerja dan kuliah..dapat memaintainkan ia..?

Dalam beberapa hari ini juga..mengajar saya banyak benda..antara HIKMAH di sebalik beberapa perkara, MEMBERI dan MENERIMA, Buat baik dibalaS baik..buat jahat jangan sekali, InSpiraSi....dan banyak lagi...yang membuatkan saya bermuhasabah berkali-kali...pokok pangkalnya...keSabaran dan keikhlaSan amat-amat diperlukan...serta juga Sokongan...

Sokongan....dari SahabatS...membuatkan kita rasa direcharge Semula...walaupun hanya bercerita hal 'remeh temeh' tapi ia mampu membuat saya rasa releaSe...yeah, gembira...Senang...

eSok...mula bekerja...kerja...kuliah...kerja....kuliah...tetapi...mungkin ada "rombakan" Semula dengan hal kuliah Saya...ataS kehendak Saya...tapi perlu berfikir Secara maSak-SemaSaknya Sebelum apa-apa jua keputuSan dibuat....nantikan laporan SuSulan dari Saya...jika ada...

Baiklah...beranSur dahulu...tetamu bakal tiba bila-bila maSa Sahaja...

Salam Sayang dari Saya....Jaga Diri...

WaSalam..

02:50pm
Shah Alam
5 Syawal 1429H

0 Komen Balas: