In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 27, 2008

JoM p IsKandAriaH plak...!

Salam...

Alhamdulillah..wa Syukur Ya Allah.akhirnya, "azab" bebanan TEST al-loghatul Arrobiyyah dah berakhir...baru test..belom EXAM...apepun, nak ucapkan banyak-banyak terima kasih..syukran jazillan ya ukhti sebab jadi penyelamat saya di saat-saat akhir...degilkan malam tadi tamo tanya...dah suntuk-suntuk baru tanya...

Dan syukran ya Ustaz Ibrahim juga sebab bagi kami peluang sebaik mungkin...kira ok laa ek kitorang kecek arab tadi...yang best masa group discussion siap ada video cam..dan saya beserta cik adinda atiqah dan cik nurza tak melepaskan peluang untuk memberikan ucapan sempena Aildilfitri yang semakin hampir ke penghujungnya...mentang-mentang kecek arab duk bantai pi dari Iskandariah...hehehe..nasib lah ustaz dapat anak murid "psycho" macam kami...tapi kami tau kami best...sbb dalam ramai-ramai saya dan cik atiqah yang paling merapu dan paling banyak soal...dan kami buat kesimpulan..mesti ustaz rindu ngan kitorang....(^_^)

Dan tadi saya cerita pasal RUMAH SAYA , Baiti Jannati....ikut silibus...tambah-tambah ayat bunga sket..Alhamdulillah... :)



Baiklah, setakat ni dahulu...InsyaAllah kita sambung lagi..mungkin malam ni...atau esok...

Salam sayang dari saya..jaga diri.

Wasalam
2:33pm

0 Komen Balas: