In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 27, 2008

UsRaH

Salam...

Sedang mereka-mereka yang lain sedang bersendaloka di Kenduri Kak Amrina dan Abg Kurt di Bandaraya Kuala Lumpur...kami (baca : saya dan kak jah) secara tak langsung, berusrah plak malam ni...secara tak langsung..sekali skala duk bincang isu siyes kan...duk merapu jek...tapi dlm duk siyes2 tu..merapu gak...



Al-kisahnya isu semasa laa..hal Muslimin ngan Muslimat ni....tapi macam malas plak nak menggarapkan isunya di sini..kot ada sapa2 minat nak tau...silalah ym saya...hahaha...

Tapi kesimpulannya di sini...yang saya nak highlightkan..sementara saya ngan kak jah ni masih SINGLE...masa ni laa kitorang...tak kesah laa..korang pun jugak...nak igt mengingati antara satu sama lain...bukannya apa...nanti esok-esok..bila hati dah suka...bila hati dah berkenan...nak mengingat tu payah...sifat serta perasaan jahiliyyah tu mulalah timbul sikit demi sikit...tu yang bila lama-lama jadi budaya "takpa..." tu..time tu tak kesah laa dulu hangpa sekolah mana, duk ngaji universty mana..amik jurusan apa pun...huhuhu..na'uzubillah...mintak jauh benda-benda tu semua. Amiin!~

Apepun...tu la yang kitorang takutkan selama-lama ni...mungkin sebab tu laa kot cause & reason masih mengekalkan status tu selain faktor-faktor lain...yang lebih tersurat...hehehe..alang-alang menunggu ni...tak kesah laa mula-mula duk tunggu kat bus stand..pastuh pi mator...tp saya rasa the best place nak tunggu adalah di rumah...sebabnya..hehe... :)



Dan kesimpulanya terakhir utk entry ini...peringatan untuk diriku dan sahabat-sahabatku dari kaum Hawa...jadilah MUSLIMAT YANG BUKAN MUSLIHAT....dalam maksud kan..? renung-renungkan...tak faham...jangan segan tanya saya... segala yang baik datang dari ALLAH...dan yang buruk datang dari kita... :)


Akhir kata...saya mohon maaf jika terlanjur kata..

Salam sayang dari saya..jaga diri, pelihara hati...

Wasalam
11:37pm

0 Komen Balas: