In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

September 13, 2008

DeBuNga

Assalamualaikum warahmatullah...

Alhamdulilah...
Secara rasminya saya telah meletakkan jawatan..

Kini menjawat status "penganggur"

Bakal menantikan 15 Romadhon 1429H..

Untuk kembali menukar status...

Kepada yang mengetahuinya..

Doa kalian saya pohon untuk mengiringi..

Semoga semuanya selamat-selamat sahaja..

Semoga ini dinamakan Rezki Romadhon...





Sabtu ini...

Berbeda dengan Sabtu sebelumnya...

Kerana saya tidak lagi bekerja...

Secara jujurnya...
saya lebih aman tinggal di rumah..

Memegang status "surirumah"...

Tidaklah bermakna saya ni MALAS bekerja... (:p)

Cuma di rumah lebih aman dan bebas...


Sabtu ini...

Masih belum dirancang aktivitinya..

Lebih berminat untuk berada di rumah..

Cuma waktu malam ada majlis Tahlil selepas Terawikh..

Bukan di baiti..tp di Putrajaya...

Ya mungkin...
ada wujud sifat "malas" di sini..

Malas untuk ke mana-mana...
Di Rumah kan lagi best...

Baiti Jannati... :)


Semalam..

Tiada transaksi penerimaan 'bunga'..

Barangkali saya kira ada masalah atas talian...

Mungkin juga penanaman tiada lagi hasilnya...

Sudah dibilang baja dan air harus mencukupi...

Kepada yang berkenaan..

Saya mahu 3 kuntum bunga sahaja...

Takmau banyak-banyak..

Nanti tamak...kan? ;p




Azan Subuh sudah berkumandang..
Lebih baik kiranya saya mengundurkan diri...

Sekian untuk hari ini..

Selamat beribadah kepada semua..
Tidak kira di mana jua ANDA berada...

Semoga Romadhon Hari ini...

Lebih baik dari semalam...

InsyaAllah..~


Wasalam
0553am

Orchid City

3 Komen Balas:

Aina Ana said...

Assalamualaikum Wanie,

Dah kerja di mana sekarang ni?

Zuedin said...

lamanya tak jumpa. nanti raya bolehla jemput kami datang ke umah ..sambil masak sedap2 hehehehe

Mya Sakura said...

Kak huda,
hehe.terjawah sudah dkt latest entry :D

Kak Zue, Abg Din & Wafiy,
yeah..sgt lama tak jumpa..InsyaAllah raya ni ka bila2 ka..pintu rumah sentiasa terbuka..kalo kunci pun tekan ja loceng..nnt kami bukak..hehe..