In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

June 15, 2008

Happy Father's Day Abah :)

||Bilik,2326||

Salam,

Alhamdulillah, akhirnya saya punya juga waktu yang terluang untuk memberikan satu post..bukan pose..tp post entry Istimewa sempena Hari Bapa hari ni.

Seperti yang dinyatakan dalam entry semalam, kami (baca : saya,mama & adik) telah membelikan sepasa baju batik terengganu sebagai tanda penghargaan kami kepada abah yang telah menjadi pelindung kepada kami, yang telah memimpin kami sekeluarga. Jadi hari ni, kebetulan keluarga pok teh juga berkunjung ke rumah kami. Seterusnya mengadakan sedikit makan-makan sempena menyambut hari bapa. Simple, hanya bakar-bakar seafood. Sotong, udang, ikan kembung dan daging ;). Saya pun ada buatkan sikit Orange Cake dan Tart Nenas. (Kak ita, nanti boleh claim kuih tu ya...janji tertunai. Dah siap ;)...Jika mama dulu saya buat kejutan khas dengan memberikan ucapan di Radio...tapi untuk abah pun meriah jugak..sebab kami buat makan-makan.


My Precious ; Mama, Adik & Abah ;)

Ucapan untuk Abah...terima kasih kerana telah menjadi pemimpin, pelindung dan pendidik bagi kakak dan adik. InsyaAllah, kami akan lakukan yang terbaik untuk Abah dan Mama... :) We love ya always...and you're always b the KING in our heart...thanks for everything... & May Allah showered you with HIS Blessings... :)



With our Lovely Abah @ Abeer Garden, Makkah ;)

And Happy Father's Day to All Fathers in the World :)

Sekian,wasalam.

0 Komen Balas: