In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

June 16, 2008

Allignment & Balancing

||Bilik,0048||

Blom boleh tidur...walaupun dah beberapa kali menguap sebenarnya...sebenarnya, selain dari convo..saya ada teringat..sebelum convo, saya ada satu lagi tarikh penting...amat PENTING.

Saya baru teringat (bukan lupa) bahawasanya dua hari sebelum convo, saya perlu ke UiTM untuk register sebagai pelajar di sana. 22hb June 2008 bertempat di Dewan Sri Budiman. MasyaAllah, yang ni excited jugak. Yang buat sedikit cuak sebab kene check balik Check List. Nanti karang ada plak yang tak bawa...huhu..

Lepas tu, tadi sembang-sembang ngan Mak Teh...tiba-tiba dah terasa aura "ke'busy'an" saya nanti. Rutin hidup akan berubah sama sekali, wallahualam sebab tatau jadual lagi kan. Tapi yang pasti dah takde masa nak berehat-rehat waktu malam. Dalam erti kata lain, tugasan dan tanggungjawab bertambah untuk weekdays. Siang bekerja dan malam ke kelas. Subhanallah..semoga Allah memberi kekuatan kepada saya untuk meneruskan perjuangan ini..amiin~

Macam biasa...sebagai Inspirasi untuk berjaya..saya perlu mendapatkan sokongan dan restu mama, abah, adik serta teman-teman. Doakan kejayaan saya..! InsyaAllah :)

Asy Syu’ara : 83 :
" Ya Tuhan kami, berilah aku ilmu dan masukkanlah aku ke dalam golongan
orang-orang yang soleh.."

Amanah dan tanggungjawab bertambah...jadi perlu istiqamah. Ingatkan diri, perlu lebih menghargai masa. Imbangkan dunia dan akhirat...Sesungguhnya padaMu Ya Rabb...aku berlindung...kurniakanlah sifat kesabaran dalam hati hambaMu ini...amiin. :)

Ok, dah lega...boleh tidur..selamat malam.

Wasalam

2 Komen Balas:

Lovely Jaemi said...

hey ya wanie...dah nak sambung blajar? good luck okeh...and congrats in advance for your graduation...lalalalala~

Mya Sakura said...

hey ya jamie...yup, this Jul..huhu..stress out jugak rasanya..hehe..and thanks for the wish ya..! ;)