In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

December 03, 2008

Respon II

Assalamualaikum,

Di saat entri ini ditaip, saya masih kesakitan gigi. Kerana "ego", atau tunjuk macho depan mama sama abah serta adik, saya buat-buat "tak sakit" atau "sakit sikit" Takpelah, semoga bekalan panadol mencukupi sebelum saya ada temujanji bersama Doktor Gigi esok.

Dalam sakit-sakit, saya dibebel oleh mama. Kenapa? Saya memang suka cari pasal. Sambil menonton tv, saya dengan enakknya mengunyah kuih gunting. Malam tadi, dengan sedapnya, saya order Lamb Chop bersama sweet and sour sours. Kenyal dan manis. Kombinasi hebat untuk menambah kesengalan pada gigi saya. Syabas!

Sekian bab gigi. Kita masuk bab respon bahagian kedua. (Oh, dah bersambung)

Sekali lagi, hari ini setelah berjanji dengan diri sendiri memberikan respon sebaik mungkin. Saya kira saya gagal lagi. Maafkan saya. Saya cuba lagi.

Hmm, puas. Entri ini akhirnya ditaip.

Sekian. Wasalam.

Jaga diri. Jaga gigi.

0 Komen Balas: