In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

December 14, 2008

Oh!

Assalamualaikum,

Saja nak mencoret sikit. Ayat kegemaran saya minggu ini.

"More than a friend, less than a lover"

Itu sahaja. Saya suka. Suka sangat.

Eh, saya rasa saya suka lagu Pretty Woman lah. Maaf, entri agak bercelaru. Perasaan kurang stabil. Sebab saya dapat rasakan minggu ini perasaan agak bercampur baur. Seronok, berdebar, cemas, risau.Atau saya harapkan, kesemua perasaan itu akan menjadi bahagia. PMS agaknya. Akan saya simpulkan perasaan itu pada entri akan datang.

Hujung minggu ni, saya masak cara barat. Chicken Salad, Potato Salad, Mashed Potato,Cream Cheese & Herbs Pasta, BBQ Grilled Beef with Baked Potatoed & Onion. Resipi akan menyusul.

Dah panjang pulak.Berhenti dulu. Nak tidur, esok bekerja. Sehari lagi sebelum hari lahir saya. Menantikan ucapan dan doa ikhlas dari kalian. (^_^)

Sekian.

0 Komen Balas: