In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

November 18, 2008

Too Much.......

Salam...

Banyak sangat yang nak ditaipnya....sebabnya...apa lagi benda yang paling berharga...paling best...paling sweet...ketika berada di samping rakan-rakan yang satu kepala.....dan yang paling dirindui...hahahaha...

YES, finally we've met...!! Walopun still tak cukup korum..safra takde...tapi auramu cik sfera...tetap berada bersama kami... (^_^)

Program bermula dengan hari sabtu...di mana pagi itu saya bekerja...half day...alasan pening..tapi memang pening pun..mungkin salah pemakanan..nescafe campur dengan susu segar sejuk membuatkan kepala saya berasa pusing-pusing...mujurlah ada panadol actifast..hahaha..ok2..serius, i did take the panadol..sbb mcm dh nak pengsan sgt-sgt...so, tepat jam 2.30...saya chow!~

Balik rumah sekejap...lepak-lepak...cik aurum msg kata dh sampai kat KTM...so, as usual...ayat balas saya..OTW...hehe, tak jauh mana pun..bawak adikku skali...pick her up..and terus pi beli putu the pirings...and pisang goreng..yg telah selamat dibedal oleh kami (baca : saya, cik aurum, mama dan adik) tak cukup dengan itu, saya menggoreng pula kentang goreng dan nugget khasnya untuk adik..tapi mcm biasalah..wakil MPKB ngan MBSA ada kan..tukang "setel"...hehe

Done with that...kami menanti sms jemputan dari gmah ngan yan yg ketika itu berada di rumah ayu...sahabat kami yang telah selamat ditunangkan dengan azril...(fiuhh~~). Pukul 7 tu...kami gerak keluar jumpa kat McD...tunggu the makciks...then balik rumah...

Dah siap2 solat semua...makciks2 tu lepak-lepak kat bilik...saya dan mama memasak...hahaha, korang mmg insan-insan bertuah sbbnya...tulah julung-julung kalinya mamaku masuk dapur after 1 month ketidaksihatan...tahniah..and I'm happy for her too... (^_^)

Nak tau kami makan apa...click sini..malas nak cerita-cerita...kita terus masuk ke gossip column...best best best. Kami sembang tak ingat dunia...ingta akhirat..alhamdulillah..membincangkan hal-hal rakan-rakan...bincang ok..bukan mengumpat...haha..sibuk bincang hal org..hal sendiri pun senget...takpelah..kami berkorban..cewahh..~ dan mendapat beberap konklusi lah pada malam itu...ngiagagaga..

Tidor ntah pukul berapa...dari 4 org atas katil..nasib baik katil besi utuh..kalo kayu dh selamat dh kott...last2 bertiga je...cik aurum surender tidor kat bawah...di bawah aircond...nasib laa hang, carik nahas tidor bawah aircond...haha...esok tu walopun tido lambat..bangun pagi woo...

Plan ahad...breakfast...petang tu gerak pi alamanda...tp sebelum tu singgah PAS, amik toto cik aurum ni ngan member dia...pastuh dr PAS ke Amcorp Mall...hanta cik yan yg dapat arahan balik jaga restoran family dia...(saja kasi highlight)...pastuh terus ke alamanda...meredahi hujan yg...sangat lebat..

Dah sampai alamanda...dh plan jumpa ngan mama zurin...yeay! bestnya...mama zurin belanja lahh..secret recipe lagi...hahah..THANKS A LOT...hang mmg best aa zurin...tp saya mcm mabuk-mabuk jugak aa..mabuk cheese...hehe...

Dah habis makan-makan..sembang...diskusi....menyampaikan resolusi dan usul pada zurin untuk mendapat undian majoriti...kami berpecah..cik gmah balik ngan cik zurin...manakala saya, adik ngan cik aurum masih di situ...lepas pi surau..kami ke carrefour..tapi tak masuk pun...sbb tgh makan aiskrim ngan adik...so cik aurum je laa masuk...dah setel..sessi menghantar cik aurum plak....

Tu satu bab gak...dengan separa confidentnya cik aurum ni ingat2 lupa rumah dia kat mana...bak kata adik..."Jauhhnyaa..." hahah..yes, mmg jauh wa gelap wa scary jugak....kire hujung dunia jugak laa umah hang...nasib baik laa..kuat semangat jugak...balik tu mcm cuak gak..adik plak ngantuk...abih saya drive sorang-sorang...huhuh, bertawakal kepada Allah sahaja lah...(peringatan : next time jgn ngengada nk drive sorang-sorang lagi waktu malam)

Apepun...saya menaip, maknanya..Alhamdulillah..selamat sampai dengan jayanya...

Sekian cerita versi saya...Wasalam (^_^)

0 Komen Balas: