In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

November 18, 2008

(^o^)

Salam...

Alhamdulillah...dah kenyang...abah beli SUP Kambing...(kak jah, rasa dia mcm sup pakcik yg kat belakang city bay view tu...) panas...pedas (sy mmg tak tahan pedas) membuatkan saya minum banyak air...kosong yang tak sejuk...

Hmm...setelah minum air yang banyak...saya rasa mcm ada sedikit kecergasan...jadi saya berpendapat...saya ni sebenarnya kekurangan air juga..ya amppun...~

Bila dah kenyang...saya rasa mengantuk...oh, sebenarnya memang saya mengantuk..terlelap masa tunggu mereka pulang tadi...bangun semata untuk makan...dan blogging...

Oleh itu...biasalah, ada masa-masa perangai "senget" tu tiba....saya nak nyanyi sket...

" Oh burung...nyanyikanlah...katakan padanya...aku RINDU...."



ps: kak jah pesan...saya kena banyak banyak SABAR...ok? (^_^)

Sekian, wasalam.
10:22pm

1 Komen Balas:

kak Jah said...

yg berpesan tu mcm laaa penyabar sgt... ahahah