In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

November 25, 2008

Good Luck

Assalamualaikum,

Tak nak celoteh panjang. Kita terus ke isi penting. Sekarang ini, saya sedang membuat atau menyiapkan Performance Management System. Nak tau apa dia? Saya sendiri kurang pasti apakah ini. Tapi saya tahulah setelah diterangkan. Tapi buat masa sekarang saya tak mau terangkan pada kalian. Tunggu sehingga Allah tentukan masa saya untuk memberitahu kalian. Kerana saya tidak mahu ada apa-apa spekulasi mahupun persepsi. Bagi yang sudah tahu, doakan saya. Semoga SEMUANYA berjalan dengan lancar. Dan saya percaya, rezeki Allah ada di mana-mana, dan terpulang kepada cara kita berusaha untuk mencapainya. Dan sekarang, peluang sudah terbentang, saya harus berusaha. Segala yang terbaik hanya dariNYa.Segala Puji Hanya Bagi Maha Esa. Alhamdulillah.

Ya Rabb, Jika ini terbaik untukku, keluargaku, agamaku, masa depanku...
maka KAU permudahkan ia untukku...
peliharalah aku, peliharalah teman-teman seperjuanganku jua..Amiin~

Bukan senang nak jadi senang....walaupun nampak senang...Setakat ini sahaja. Perlu sambung kerja saya. Nantikan laporan susulan (jika ada) dari saya.

Wasalam.

0 Komen Balas: