In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 12, 2008

S for...?



Salam...

Hari ini, saya bekerja...OT. Kemas office..."clearance stock" punggah dan susun mana-mana patut...dan yang best saya jumpa banyak sticker...saya suka sticker..jadi ada sapa-sapa nak sticker best roger saya... ;)

Bahagian saya...selesai sebelum waktu rehat...clear. Saya buat macam "bilik" sendiri...tampal mana-mana poster yang patut...saya buat sendiri...

Selepas rehat, saya bantu bahagian sebelah...pun sama...punggah dan susun...kerja WANIta..kerja seorang gadis...

Dengan ini...saya nobatkan diri saya sendiri sebagai SUPERGIRL...sebab saya berjaya mendekorasi pejabat secara keseluruhannya... :)

Walaupun...sampai sakit-sakit pinggang dan kaki...lenguh...

Balik tadi...selepas magrhib sempat "lelap" sekejap...janji minta adik dan mama kejut jam 8.30pm...nak buat karipap...tapi adik yang main-main "lelap" turut sama menyusuli saya...dan mama...sengaja biarkan kami ter"lelap" sehingga abah balik jam 9.00pm...

Semalam dan hari ni...air mata saya tumpah kerana sebuah movie dan telemovie...huh..~ saya memang berjiwa "halus"....

Dan kepada yang selalu unplugged sesaja....tukaq laa cable tu...kot unplugged lagu I'm YourS ke sempoi gak... ;)

Akhir kata...saya nak sambung "lelap" esok...ramai tetamu yang akan bertandang...tidak, bukan open house....eh, tapi hari-hari pun bait saya sentiasa open untuk tetamu.... :)

Salam sayang...jaga diri...

ps: bila nak sambung diskusi buku...? ;)

Wasalam
12:44am
Bilik
12 Syawal 1429H

0 Komen Balas: