In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 23, 2008

Ahlan... (^_^)

Salam...

Saya sendirian di rumah...keluarga saya...bersama keluarga yang lain...ke Seremban...atas tujuan perubatan...saya tidak turut serta...alasan, mahu menyudahkan Tugasan tertangguh...tapi sebenarnya bukan...saya tidak berkudrat untuk turut serta...Tugasan hanyalah alasan...namun, naluri seorang Mama lebih hebat dari jangkaan saya...

Saya terlupa...saya tidak boleh menyembunyikan tahap kesuaman suhu badan saya...ketika bersalaman...Mama sudah dapat mengagak...pesan mama...:

1) Jangan lupa makan nasi....
--- Tapi saya tak makan juga...tak lalu...saya minum sahaja...Maafkan saya mama.

2) Jangan lupa makan ubat....
--- Saya makan...sebab saya cukup takut melarat...sy nak kerja...saya nak test...

3) Tidur awal...rehat...
--- Pun saya tak buat...saya baring-baring je sambil online...tengok blog sendiri..blog org...friendster sendiri...friendster orang...Maafkan saya sekali lagi Mama..

Saya memang degil...pandai nasihat orang...bila orang nasihat kita...saya degil...tapi x-rumet kata bukan saya degil....tapi MANJA....saya rasa "orang" itu pun tau betapa "MANJA"nya saya...tak suruh tido...tak tido...tak suruh makan...tak makan...tak suh makan ubat...tak makan...tapi best...dia jadi "penjaga masa" saya... (^_^)

Tapi kata kak eami...tu bukan degil..atau manja...tapi mengada-ada....ehehehe..ape2 je laa kak oi...

Dan....Salam sayang dari saya...jaga diri.

*ps: saya kata...itu perangai GEDIK ataupun MALAs....hehe.

Wasalam
10:33pm

2 Komen Balas:

kak Jah said...

MANJA ngan MENGADA2 tu lebih kurang je... =))

Mya Sakura said...

haha..hang dengki ler tuh..x-rumet hang jugek.. :D