In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

September 10, 2008

ReBaH

Assalamualaikum...

Baru sebentar tadi...setengah jam lepas...saya baru ke sana...kiranya, saat ni baru sahaja menjejak kaki ke rumah...perasaan ketika ke sana..boleh dikatakan sebagai "Seram"...


Mungkin kerana saya kurang biasa didedahkan dengan suasana demikian...jadi bila sekali sekala ke sana...jadi seram..tapi saya perlulah biasakan diri..kalau tak macam mana nak hidup di sana kan... :) Dah dapat dokumen yang saya perlukan...perlu membuat urusan lebih lanjut...dan yang paling saya tak suka..."Medical Check Up"...oh no kamu~


***************************
"Kak...saya rasa macam badan ni dah nak rebah ke bumi la kak..."


Kata saya kepada Kak Eami sewaktu perjalanan nak ke surau untuk solat maghrib...


"Akak pun macam tu laa dik...dah nak leghai dah badan ni..."


Balas Kak Eami pada saya...


Yeah..lumrah...kami tau kami perlu bersabar...bersabar banyak-banyak...kerana sabar itu separuh dari IMAN...permulaan sabar itu pahir...tapi Manis akhirnya...
Semalam dah dapat markah untuk Test Management hari tu..Alhamdulillah..Segala Puji Hanya Bagi Allah...lepas ini harus lebih berusaha untuk lebih kukuh.... (^_^)


Banyak perkara yang saya perlu bersabar...oleh itu..saya memang harus bersabar...kerana DIA tahu...bila masanya akan tiba...(^_^)
InsyaAllah..

Baiklah..setakat ini untuk entry di siang hari...semoga berjumpa lagi di malam hari... ;)

ps: sekejap je dah masuk 10 Romadhon ke dua... :)

Wasalam

12:10pm

10 Romadhon 1429H

0 Komen Balas: