In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

August 25, 2008

Thank You Allah


I will say this as Hujan Rahmat :)

Salam...

Finally, untuk beberapa hari "mendiamkan" diri dari arena pemblogan saya dapati lebih banyak yang "dapat dilihat" dan "dinilai". Walaupun saya masih lagi belum mendapat apa-apa "jawapan" mahupun "petunjuk", tapi seperti kata sahabat saya "It's a good sign". Walaupun jauh di sudut hati saya terselit 95% keyakinan dengan kata-kata itu, ada juga 5% untuk mengatakan tidak..terpulang... Masa masih panjang... :)

Stupid Mistake
Sebelum mula menaip kembali...banyak yang perlu ditimbang kira...malah saya hampir-hampir membuat "stupid mistake" untuk terus berdiam diri. Saya alpa bahawasanya DIA lebih mengetahui untuk apa yang perlu saya lakukan...DIA lebih mengetahui isi hati saya...dan DIA lebih mengetahui dari apa yang KITA tahu. Mungkin dengan "stupid mistake" ini, membuatkan saya lebih DEKAT dengan-Nya...mungkin dengan "stupid mistake" ini membuatkan saya boleh berfikir secara lebih matang...mungkin dengan "stupid mistake" ini dapat membuka hati saya...jadi saya tidak kata perkara seperti "stupid mistake" ini sia-sia or really stupid...tapi saya bersyukur...kerana apa? Only HE knows...only HE knows what'd happened and what'd changed untuk tempoh yg masih belum mencecah sebulan penuh lagi...(since kalau 'tengok' history message archive..it's started in 30 Rejab 1429)

Bersangka Baik.
Untuk sekarang...saya hanya perlu bersangka baik...kerana bersangka baik itu..besar nikmatnya... dan saya harus lebih banyak belajar mengenai sabar... :)

Dan pada masa yang sama...sementara menunggu..saya harus kembali kepada komitmen-komitmen saya yang sebenar...back to basis...which..telah agak saya abaikan sedikit dlm beberapa ketika...mohon maaf kepada yang terlibat...

Dan, jauh di sudut hati...saya masih mengharapkan untuk INI... :)

I've create the flow...and I'll go with the flow...and HE will lead the path...that's it.

Illaliqa'~


Wasalam

Orchid City
0450am

0 Komen Balas: