In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

July 04, 2008

Temujanji

|| Pejabat, 1822||




Saya ternanti-nantikan tarikh ini. Kerana saya adalah pecinta buku. Perlu menabung dari sekarang. Perlu bezakan keperluan dan kehendak. Buku sudah termasuk dalam list keperluan bagi saya. :)

Oh ya, saya masih belum khatam Di Bawah Naungan Cinta. Nampaknya buku seperti itu terlalu berat untuk saya. Dalam proses menghabiskan Dalam Mihrab Cinta dan InsyaAllah akan menjenguk Travelog Haji selepas ini (mungkin selepas abah menamatkan bacaannya). Nampaknya selepas ini, kalian (merujuk kepada teman-teman rapat) boleh menghadiahkan saya buku/novel atau apa sahaja genre bacaan untuk sambutan hari lahir saya yang akan tiba beberapa bulan lagi...hehe.

Credits to Fauzan kerana saya terjumpa info Pesta Buku ini ketika menjengah laman web beliau. Jazakallah.

Sekian.Wasalam

0 Komen Balas: