In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

July 23, 2008

It's A Test (2)

|| Bilik, 0018||

Tekak perit, bersin beberapa kali, mengantuk time driving, nasib baik segar dalam class. Syukran to Madam sebab class yang sangat best. Seumur hidup, membuatkan saya rasa sangat berminat dengan class Economy. Dan buat julung-julung kalinya saya sedikit berminat mendalami ilmu ekonomi dengan lebih mendalam. Syukran Madam.. :)

Oh ya, saya rasa saya nak demam...dh telan 2 biji paracetamol tapi. Dan saya perlukan istirehat sekarang. Kebetulan esok saya tiada kuliah. Agak beristirehat sedikit, namun ada tugasan. Next week kene prepare nak present Case Study.

Bersusah-susah dulu, bersenang-senang kemudian... :)

Wasalam

3 Komen Balas:

ainies said...

akak~

semoga cepat sembuh....AMIN!!

Aina Ana said...

Wanie, nak demam ke? Kesian. Takpe minum air banyak2 ye.

Mya Sakura said...

dik ainies,
syukran..InsyaAllah. :)

kak huda,
thanks kak..demam nk pi pesta buku kot nih..hehe..