In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

June 09, 2008

Di saat ini....

|| Bilik,2329||

...saya rasa amat kepenatan...keletihan...saya ingin berehat...

Semoga Allah memberi saya kekuatan dan ketabahan hati...semoga Allah kurniakan saya sifat keSABARAN yang tinggi....Semoga Allah dapat menjadikan saya wanita yang solehah...InsyaAllah...aminn~

Kadang-kadang (selalu mungkin) kita sanggup bersengkang mata semata-mata nak habiskan novel...sanggup bersengkang mata nak tgk drama jepun 8 siri...sanggup bersengkang mata semata-mata nak tunggu lagu kegemaran abih di download...tp nak bersengkang mata nak baca Quran....? ...peringatan untuk diri sendiri...sesungguhnya dengan membaca Quran jiwa kita akan tenang....Semoga Allah memberi petunjuk kepada hati ini...Allahuakbar..~

Mahu tidur...jumpa lagi~

Wasalam.


2 Komen Balas:

kak Jah said...

mcm pernah tgk jer perenggan last tu.... :P

baca baca baca.... jgn x baca!!!!

Mya Sakura said...

yaa..mari kita membaca..pastikan kekerapan membaca melebihi kuantiti Quran yang adoo..huhu..berusahalah!!~