In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 28, 2008

FraGiLeS

Salam...

Siang (Petang) tadi ada meeting kat HQ...sorry to my dearest sisters yang Call or SMS or YM...mmg tak angkat...tak reply...really sorry...sebab tertinggal phone dalam drawer....esok insyaAllah saya akan cuba reply all those calls and sms ya...

Kemudian...kuliyah juga semuanya sudah berjaya ditamatkan...menghitung hari ke Final Exam...Good Luck utk diri sendiri...

Seterusnya lagi...malam ni rasa macam perlukan rehat yang cukup...

Dan akhir skali....one of my dearest ukhti takleh tidoq aa malam ni...kata esok nak dapat "buah hati" baru...hehehe..ukthi, jangan lupa...bawak adinda mu ini ronda-ronda Shah Alam...InsyaAllah kalau saya ke tempat ukhti saya roger ya... (^_^)

Sekian, oh ya..tadi saya buat kerabu IKAN BILIS..InsyaAllah akan diupload kemudian..

Salam sayang dari saya...jaga diri, pelihara hati.

Wasalam
10:47pm

4 Komen Balas:

Nurul Aizam Zaini said...

Good luck for ur coming Final exam.. we r now waiting for da result to come up..

tapi nape skang ni ko asek salam sayang sayang jer ek?? emmm.. aku sdg berfikir smbl menggaru garu dagu ini.. ;)

Mya Sakura said...

Syukran..and semoga berjaya dengan result kalian..

suka hati laa nk salam sayang ke..salam perantauan ke..awat..tak bleyh ka..? hehe..bila ko nak belanje aku ni...gile sombong..~

Nurul Aizam Zaini said...

hoho.. kalo cmtu aku pn nk salam gak ah.. salam rindu... haha..

belanje?? huh? org yg dh kerja patut banjer org yg masih belajar sepenuh masa.. yg belajar dn kerja dikira dh kerja jugak.. hmm.. :>

Mya Sakura said...

haha..ape plak..aku bekerja sambil belaja..sama aa ngan ko...amcam..? ko kan kaya...bekas presiden lagi...hahaha..