In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

October 30, 2008

(^_^)

Salam..

Apa yang membuatkan saya jatuh hati tentang Rashad...

1) Protective
2) Sweet (^_^)
3) Berilmu Agama
4) Pandai menjaga hati
5) Caring
6) Menghormati Orang Tua
7) Think before act
8) BERTERUS TERANG
9) Sayang keluarga
10) Semestinya...mempunya sepasang LESUNG PIPIT...hahaha

Itu yang membuatkan saya jatuh hati tentang Rashad..tapi Cik Tropical suka Dr Hakim...Dr Hakim adalah adik kepada Rashad... (^_^)

Siapakah Rashad...? hehehe...jgn cuba-cuba buat kesimpulan sendiri...

ps: lenkali kalo ada org tanya...ciri lelaki idaman...saya nak jawab..." ada lesung pipit..." setell..~

5 Komen Balas:

kak Jah said...

"ada lesung pipit" tu... dh lama aku maklum beb... ahahahahha...

oh.. Dr Hakim.. doc kacak yg marti muda.. kesian.. tp berani btoll doc tu.. :D aku ske~~

Mya Sakura said...

hahaha..."ada lesung pipit" tu..ko maklum sendiri kan...

Dr Hakim..ada jgk dia semalam..walaupun hanya ROH..haha kan kan...Dr yang berani..so COOL...~ :p

Aina Ana said...

Ala..akak terlepas tengok ending Kekasihku Seru la wanie. Tertidur sebab letih & kepanasan.

Tapi takpe, kat website TV3 ada :D

nurul najib said...

oo mnt rashad ye.akak x ikuti sgt tp husband akak semangat menengoknya.

Mya Sakura said...

kak huda : hehe..rugi kak..sy tgk sbb ada Rashad je pun..dan "arwah" Dr Hakim.. tp jgn frust ngan ending dia...haha..

nur : yep..minat org mcm Rashad :p hehe..citer tu..best laa jgk nk banding ngan cite "seram" lain.. :)