In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

September 04, 2008

ALHAMDULILLAH...

Salam...

Alhamdulillah..berkat doa mama, abah,adik serta Teman-teman yang mengetahuinya...saya bakal melangkah masuk ke tempat baru yang dijadualkan bermula 15 September 2008...InsyaAllah...

Sekali lagi...Kepada Allah saya bersyukur...Segala Puji Hanya BagiMU Ya Allah...Kerana Engkaulah yang memberiku Rezki...Namun pintaku...Peliharalah Jiwa Ini..Peliharan Hati Ini...Jadikanlah aku orang yang sentiasa merendah diri...Jauhilah aku dari sifat alpa dan berbangga diri...Murahkan Rezkiku dan keluargaku serta Insan-insan yang mendoakan ku...Permudahkanlah segalanya bagiku dan keluarga jika ini adalah yang terbaik...Sesungguhnya, kepadaMU aku bermohon segalanya...dan kepadaMU aku berserah...Ya Allah Ya Rabb..KepadaMU aku bersyukur... amiin~ :)

Nak tau cerita penuh...nantikan sehingga 15hb ini...InsyaAllah...

*ps: to Sis Nurul...thanks for lovely sweet entry for me...! *hugs*

Wasalam

Orchid City
0120am
4 Ramadhan 1429H

0 Komen Balas: