In The Name of Allah Most Gracious Most Merciful

August 28, 2008

Sepurnama

Assalamualaikum...

Malam ni...adalah malam yang agak exhausted untuk saya..sebenarnya, saya sudah merasakan kepenatan...untuk berulang-alik setiap malam..malah setiap malam sekurang-kurang saya sampai di rumah hampir jam 11..kadang-kadang boleh kira beberapa jam saya untuk saya berada di rumah...

Masalah tidur..semakin tak menentu...kadang-kadang tidur 2 jam..bangun..pastuh bila sempat sambung tidur sikit-sikit...tp oleh kerana saya jenis yang mengambil kira soal Quality tidur itu dari Quantity masa tidur...tidak berapa kesah sangat..cumanya, saya juga perlu mengambil kira nasihat orang untuk menjaga Hak Badan supaya tidur lebih cukup....InsyaAllah saya cuba :)

Alhamdulillah...rezeki di penghujung bulan Sya'aban ada juga. Esok, saya akan menyiapkan tempahan karipap daging dan sandwich untuk ofis mama. Harganya...saya serahkan semuanya kepada mama dan rakan-rakan ofisnya..itulah kelemahan saya, tak tau nak letak harga...suka buat je...huhu

Ramadhan hampir tiba...kemeriahannya mula terasa...teringat Ustaz cerita...kalau kat Mesir dah meriah dah dengan gantung-gantung lampu...mereka sangat meriah menyambut Ramadhan..sahabat di sana juga sekarang menyatakan demikian...cuma sambutan Hari Raya kurang meriah...sini? Hari-hari pun meriah...hehe...

Dah jam 1...saya tidur mohon laluan untuk beradu dahulu...

Jazakallah~

Wasalam

Orchid City
1.00am

0 Komen Balas: